Breadcrumbs
Мени
Улогуј се
ПОЧЕТНА
УПУТСТВО ЗА УЧЕНИКЕ И РОДИТЕЉЕ
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 1687
УПУТСТВО ЗА УЧЕНИКЕ[1]
- Завршни испит полажу сви ученици осмог разреда, као и одрасли који стичу основно образовање у складу са законом који се уређује образовање одраслих.
- Завршни испит се полаже три дана – првог дана се полаже српски, односно матерњи језик, другог математикa, а трећег комбиновани тест.
- Ученици имају обавезу да пре приступања испиту са одељењским старешином благовремено провере тачност својих личних података и података о успеху током школовања у бази података.
- Испит три дана почиње у 9.00 часова и траје 120 минута.
- Ученици су дужни да у школу дођу у 8.15 часова сва три дана одржавања испита.
- На испит из српског, односно матерњег језика и на испит на коме се полаже комбиновани тест ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу;
- На испит из математике ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку, гумицу, лењир, тругао и шестар.
- Ученици се распоређују у просторије у којима се полаже испит према унапред утврђеним списковима ученика који су истакнути на огласној табли или на другом видном месту у школи, тако да редни број ученика на Јединственом списку ученика одговара редном броју клупе у којој ће ученик седети.
- Ученик решава тест према упутствима датим од стране дежурних наставника и према упутству за израду теста које је штампано на самом тесту.
- Препоручљиво је да ученици одговоре прво пишу графитном оловком (што није обавезно), а тек на крају плавом хемијском оловком. Ово је важно јер се одговори написани графитном оловком, као ни преправљани одговори написани хемијском оловком, неће признавати при бодовању.
- На завршном испиту није дозвољено коришћење мобилних телефона, калкулатора, бележака, папира, нити других материјала који не спадају у прописан прибор за испит. Ученици су дужни да, на за то предвиђено место, одложе своје торбе, искључене мобилне телефоне, калкулаторе и друга техничка помагала, пернице, белешке, папире, храну и сл. осим воде/освежавајућег напитка.
- На испиту није дозвољено преписивање, разговор међу ученицима и ометање других ученика. Ученици ће бити удаљени са испита уколико не поштују прописану процедуру на испиту и упутства дата од стране дежурних наставника. Ученик који буде удаљен са теста добиће нула бодова на том тесту.
- Ученик који је удаљен са теста у следећем року може да полаже тест са кога је удаљен.
- Ученицима није дозвољено да напуштају просторију у којој се полаже испит пре 9.45 часова и у периоду од 10.45 до 11.00 часова.
- Када ученици заврше израду теста, треба да позову дежурног наставника подизањем руке и да после предаје теста, напусте простор тако да не ремете рад других ученика.
- После објављивања привремених резултата, ученици имају право увида у свој тест, aзаједно са родитељем, односно другим законским заступником, и право приговора школској комисији уколико сматрају да су оштећени.
Приликом провере резултата на појединачним тестовима на завршном испиту ученици треба да имају јасну и прецизну информацију о начину приказивања резултата на тестовима и начину бодовања.
На основу Правилника о измени Правилника о програму завршног испита у основном образовању и васпитању („Службени гласник РС ─ Просветни гласник”, број 2/18) у коме је утврђен удео појединачних тестова у укупом броју бодова на завршном испиту, који износи 40 бодова, ученик може да оствари из српског, односно матерњег језика највише 13 бодова, из математике највише 13 бодова и на комбинованом тесту највише 14 бодова.
На сваком појединачном тесту ученик решава 20 задатака, тј. максималан резултат на тесту је 20. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова за упис, тј. прерачунат резултат постигнут на тесту.
Бодови које је ученик остварио за упис у жељену средњу школу израчунавају се тако што се резултат постигнут на тесту из српског (односно матерњег) језика и математике множи коефицијентом 0,65, а резултат постигнут на комбинованом тесту множи са коефицијентом 0,7.
Формула за израчунавање броја бодова које је ученик има на основу општег успеха и резултата постигнутих на завршном испиту:
Укупан број бодова за упис = (VI + VII + VIII) ∙ 4 + 0,65 ∙ СЈ + 0,65 ∙ МА + 0,7 ∙ КТ
VI – општи успех на крају VI разреда
VII – општи успех на крају VII разреда
VIII – општи успех на крају VIII разреда
СЈ – резултат на тесту из српског / матерњег језика
МА – резултат на тесту из математике
КТ – резултат на комбинованом тесту
То значи да ће ученик који, на пример, има резултат 17 бодова на тесту из српског језика остварити 11,05 бодова на том тесту. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова на тесту, тј. прерачунат резултат постигнут на тесту.
УПУТСТВО ЗА РОДИТЕЉЕ (ДРУГЕ ЗАКОНСКЕ ЗАСТУПНИКЕ)[1]
- Завршни испит полажу сви ученици осмог разреда.
- Завршни испит се полаже три дана – првог дана се полаже српски, односно матерњи језик, другог математикa, а трећег дана комбиновани тест.
- Ученици имају обавезу да пре приступања испиту са одељењским старешином благовремено провере тачност својих личних података и података о успеху током школовања у бази података.
- Ученици треба да дођу у школу у 8.15 часова сва три дана полагања испита;
- На испит из српског, односно матерњег језика и на испит на коме се полаже комбиновани тест ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу;
- На испит из математике ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку, гумицу, лењир, троугао и шестар.
- На испиту није дозвољено коришћење мобилних телефона, калкулатора, бележака, папира, нити других материјала који не спадају у прописан прибор за испит.
- На испиту није дозвољен разговор међу ученицима.
- Ученицима није дозвољено да напуштају просторију у којој се полаже испит пре 9.45 часова и у периоду од 10.45 до 11.00 часова.
- Ученици могу бити удаљени са испита у случају непоштовања правила и упутстава дежурних наставника. Ученик који буде удаљен са теста добиће нула бодова на том тесту.
- Ученик који је удаљен са теста у следећем року може да полаже тест са кога је удаљен.
- Родитељима односно другим законским заступницима забрањено је да без посебног одобрења буду у школи за време полагања завршног испита.
- У случају непредвиђене спречености ученика да приступи полагању завршног испита, родитељ односно други законски заступник у обавези је да то пријави одељењском старешини до 8.00 часова на дан полагања.
- Ученике на болничком или кућном лечењу родитељи, односно други законски заступници, пријављују одељењском старешини најкасније један дан пре полагања завршног испита; ученици полажу завршни испит у простору који одговара њиховом здравственом стању.
- После објављивања привремених резултата, ученици имају право увида у свој тест, aзаједно са родитељем, односно другим законским заступником, и право приговора школској комисији уколико сматрају да су оштећени.
Молимо родитеље, односно друге законске заступнике, да:
- Воде рачуна да ученици доручкују и попију воду пре почетка завршног испита.
- Провере да ли су ученици понели потребан прибор за рад и ђачку књижицу.
- У провери резултата на појединачним тестовима на завршном испиту родитељи, односно други законски заступници ученика треба да имају јасну и прецизну информацију о начину приказивања резултата на тестовима и начину бодовања.
На основу Правилника о измени Правилника о програму завршног испита у основном образовању и васпитању („Службени гласник РС ─ Просветни гласник”, број 2/18) у коме је утврђен удео појединачних тестова у укупом броју бодова на завршном испиту, који износи 40 бодова, ученик може да оствари из српског, односно матерњег језика највише 13 бодова, из математике највише 13 бодова и на комбинованом тесту највише 14 бодова.
На сваком појединачном тесту ученик решава 20 задатака, тј. максималан резултат на тесту је 20. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова за упис, тј. прерачунат резултат постигнут на тесту.
Бодови које је ученик остварио за упис у жељену средњу школу израчунавају се тако што се резултат постигнут на тесту из српског (односно матерњег) језика и математике множи коефицијентом 0,65, а резултат постигнут на комбинованом тесту множи са коефицијентом 0,7.
Формула за израчунавање броја бодова које је ученик има на основу општег успеха и резултата постигнутих на завршном испиту:
Укупан број бодова за упис = (VI + VII + VIII) ∙ 4 + 0,65 ∙ СЈ + 0,65 ∙ МА + 0,7 ∙ КТ
VI – општи успех на крају VI разреда
VII – општи успех на крају VII разреда
VIII – општи успех на крају VIII разреда
СЈ – резултат на тесту из српског / матерњег језика
МА – резултат на тесту из математике
КТ – резултат на комбинованом тесту
То значи да ће ученик који, на пример, има резултат 17 бодова на тесту из српског језика остварити 11,05 бодова на том тесту. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова на тесту, тј. прерачунат резултат постигнут на тесту.
2017/2018
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 1890
УЧЕНИК ГЕНЕРАЦИЈЕ
2017/2018.
ДУШАН ЕГИЋ
Одлуком Наставничког већа од 1. јуна 2018. на основу комисијског записника и предлога Одељењског већа, за ђака генерације проглашен је ДУШАН ЕГИЋ.
Душан Егић је свестран ученик наше школе, који је већ од малена заинтересован за информатику и рачунаре, а од другог разреда почео је да показује интересовање и велики успех на пољу других предмета, пре свега математике. Већ у другом разреду је освојио 1 место, и први из наше школе ишао на републичко математичко такмичење “Мислиша” у организацији математичког друштва Архимедес
Наредне године се поновило исто тако да са стеченим искуством успешног такмичара више није било тешко освајати дипломе:
у четвртом разреду је на Градском такмичењу из математике освојио 2 место, док је на Окружном заузео 3 место.
у петом и шестом разреду такође је стекао дипломе из математике на Градском, 2 и 3 место и Окружном нивоу, оба пута 2 место
обзиром да Душана посебно интересује информатика, у шестом разреду се пријаво и однео 1 награду на Општинском/градском, а 2 награду на Окружном такмичењу из информатике.
од седмог разреда опробао се и из других природних наука тако да је на Општинском/градском и Окружном такмичењу из физике освојио 3 место,
док је из хемије на Општинском/градском такмичењу такође освојио 3 место
у осмом разреду је стигао до техничких наука, на такмичењу из Техничког и информатичког образовања стекао је дипломе на Општинском/градском и Окружном такмичењу, и пласирао се на Републичко тамичење.
Душанове активности мимо школе су разноврсне и не мање успешне.
Завршио је нижу музичку школу са одличним успехом, одсек клавир,а на школском такмичењу клавириста освојио је сребрну диплома.
Похађа школу страних језика ( енглески језик), а у нижим разредима и школу спорта "Су теам".
И у садашњем узрасту слободно време му преокупира спорт и рачунари тако да би желео да се даље школује и усавршава у том правцу.
Литерарни конкурс
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 1982
ЈОШ СЕ СЕЋАМ СВОГА УЧИТЕЉА
Наслов је тема још једног литерарног конкурса, у организацији Друштва учитеља из Тополе, на коме је ученица наше школе, Мина Мичић, освојила III место и тиме показала да деца која воле да читају, такође воле и да пишу и тиме стварају нове светове, а врата тог света први је за њих отворио баш њихов учитељ, због чега га се многи радо сећају. Мина се сећа овако:
Још се сећам свог учитеља
Живот је књига чудесних дана, догађаја који га оплемењују и чине његово постојање... Он је испуњен дивним, слатким тренуцима, којих се радо сећамо, али и некада наизглед непремостивих препрека, преко којих само они усмерени на прави пут могу прећи ...
Кроз живот нас разни таласи носе, много људи, добрих, злих, племенитих, нама јако драгих, који нас његовој тежини уче ... Кроз њихова осећања упознајемо себе, насу душу саткану од чистих или укаљаних осећања .. Људи са којима проводимо време у раном детињству имају велику улогу у стварању нас ..
Човек, који ме је уз родитеље научио много је мој учитељ Дејан Кљајић. Поред слова, бројева, тешких задатака, давао је пример доброг човека, јер је увек мислио да је прави човек само ако је чистог срца и исправних ставова и да корача на путу како треба .. На својим бескрајно дивним часовима несебично је пружао најдивнија осећања и доказао своју величину. Кроз хумор и много знања водио нас је на путовање кроз свакодневницу са којом смо се тада, као мали људи први пут сусрели .. Имао је разумевања за нас, за наше вероватно тада и не велике проблеме, за које је увек имао прави, искрен одговор помоћи, како доликује .. Време проведено са њим је у правом и исправном смеру почело градити нас ..
Он ће, као печат остати у мом животу, уклесан у моја најдивнија сећања, којим ћу се увек поносити.
Читалачки клуб
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 1899
Наш Читалачки клуб упознаје своје писце
Чланови Читалачког клуба имали су прилику да упознају Бранку Трифуновић, ауторку победничког романа „Ја, Алексија“ у акцији Читалачки маратон. Ово је уједно и први роман који је Читалачки клуб обрађивао. Сусрет је организован поводом 13. рођендана Фондације за омладинску културу и стваралаштво „Данило Kиш“, у петак 25. маја 2018. године у просторијама Фондације. У овом несвакидашњем сусрету учествовали смо заједно с ученицима из Основне школе „Мајшански пут“ и Основне школе „Свети Сава“.
Било нас је много, а атмосфера је била прилично весела, онаква какву ретко ко замишља када се помене састанак Читалачког клуба.
Ауторка Бранка Трифуновић најпре је говорила о свом надахнућу за писање романа за децу и младе, а потом је уследио живахан разговор. Ђаци су имали много питања за ауторку – од тога да ли девојчица Алексија постоји, постоји ли и дечак као што је њен брат, па до тога да ли ауторка планира да напише наставак романа или још неки роман за децу и младе. Након заједничког фотографисања и потписивања књига, било је и мало чашћење и уметничка радионица. Ово је био сусрет какав се дуго памти!
Priredba povodom završetka I razreda
- Details
- Written by Admin
- Hits: 1757
U sredu 6. juna učenici 1/3 odeljenja sa svojom učiteljicom Majom Vojvodić priredili su program za kraj prvog razreda.
Pokazali su roditeljima i mnogobrojnim prijateljima, delić onoga što su naučili u prvom razredu.
Kroz pesmu i igrokaze najviše pažnje su posvetili druženju i drugarstvu koje je važan deo njihovog života i odrastanja.