Breadcrumbs
Мени
Улогуј се
ПОЧЕТНА
Završna priredba 4/3 razreda
- Details
- Written by Admin
- Hits: 2214
,,Sve što je lepo, kratko traje, đačko doba najlepše je i pamti se do kraja života..." i još mnogo lepih reči i stihova čulo se u svečanoj sali naše škole 3. juna 2016. kada je učiteljica Jelena Svilar Pavković ispratila svoju generaciju 2012/2016. u peti razred uz bogat program priredbe koji su deca, uglavnom sama, osmislila. Četiri godine uspešne saradnje krunisano je priredbom gde su učenici pokazali svoju zrelost i spremnost za drugi ciklus svoga obrazovanja. Program je bio podeljen u dva segmenta jer je razred 4/3 prva generacija projekta dvojezične nastave pa su morali da pokažu roditeljima deo svog znanja koje su stekli iz engleskog jezika. Priredba je bila samo jedan mali deo svega što su postigli za četiri godine sa učiteljicom a sada nastavljaju rad i napredovanje sa svojom razrednicom Natašom Mukić koja ih vodi u nove pobede i do novih visina. Svima im želimo puno sreće!
УПУТСТВО ЗА РОДИТЕЉЕ (СТАРАТЕЉЕ)
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 3455
УПУТСТВО ЗА РОДИТЕЉЕ (СТАРАТЕЉЕ)
- Завршни испит полажу сви ученици осмог разреда;
- Завршни испит се полаже три дана – првог дана се полаже српски, односно матерњи језик, другог математикa, а трећег дана комбиновани тест;
- Ученици имају обавезу да пре приступања испиту са одељењским старешином благовремено провере тачност својих личних података и података о успеху током школовања у бази података;
- Ученици треба да дођу у школу у 8:15 часова сва три дана полагања испита;
- На испит из српског, односно матерњег језика и на испит на коме се полаже комбиновани тест ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу;
- На испит из математике ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку, гумицу, лењир, троугао и шестар;
- На испиту није дозвољено коришћење мобилних телефона, дигитрона, бележака, папира, нити других материјала који не спадају у прописан прибор за испит;
- На испиту није дозвољен разговор међу ученицима;
- Ученицима није дозвољено да напуштају просторију у којој се полаже испит пре 9:45 часова и у периоду од 10:45 до 11:00 часова;
- Ученици могу бити удаљени са испита у случају непоштовања правила и упутстава дежурних наставника. Ученик који буде удаљен са теста ће добити нула бодова на том тесту;
- Родитељима односно старатељима је забрањено да без посебног одобрења буду у школи за време полагања завршног испита;
- У случају непредвиђене спречености ученика да приступи полагању завршног испита, родитељ односно старатељ је у обавези да то пријави одељењском старешини до 8:00 часова на дан полагања;
- Ученике на болничком или кућном лечењу родитељи односно старатељи пријављују одељењском старешини најкасније један дан пре полагања завршног испита; ученици полажу завршни испит у простору који одговара њиховом здравственом стању;
- После објављивања привремених резултата ученици имају право увида у свој тест, a заједно са родитељем или старатељем и право приговора школској комисији уколико сматрају да су оштећени.
Моле се родитељи, односно старатељи да:
- Воде рачуна да ученици доручкују и попију воду пре почетка завршног испита
- Провере да ли су ученици понели потребан прибор за рад и ђачку књижицу.
- У провери резултата за појединачним тестовима на завршном испиту родитељи, односно старатељи ученика треба да имају јасну и прецизну информацију о начину приказивања резултата на тестовима и начину бодовања.
На основу Правилника о изменама правилника о програму завршног испита у основном образовању и васпитању("Службени гласник РС – Просветни гласник", број 12/14) у коме је утврђен удео појединачних тестова у укупом броју бодова на завршном испиту, који износи 30 бодова, ученик може да оствари из српског, односно матерњег језика највише 10 бодова, из математике највише 10 бодова и на комбинованом тесту највише 10 бодова.
На сваком појединачном тесту ученик решава 20 задатака.
Бодови које је ученик остварио израчунавају се тако што се резултат на тесту множи коефицијентом 0,5 (тј. резултат на тесту подели се са 2).
То значи да ће ученик који, на пример, има резултат 17 на једном од три теста остварити 8,5 бодова на том тесту. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова на тесту, тј. прерачунат резултат на тесту
УПУТСТВО ЗА УЧЕНИКЕ
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 3380
- Завршни испит полажу сви ученици осмог разреда, као и одрасли који стичу основно образовање у складу са законмом који се уређује образовање одраслих;
- Завршни испит се полаже три дана – првог дана се полаже српски, односно матерњи језик, другог математикa, а трећег комбиновани тест;
- Ученици имају обавезу да пре приступања испиту са одељењским старешином благовремено провере тачност својих личних података и података о успеху током школовања у бази података;
- Испит сва три дана почиње у 9:00 часова и траје 120 минута;
- Ученици су дужни да у школу дођу у 8:15 часова сва три дана одржавања испита;
- На испит из српског, односно матерњег језика и на испит на коме се полаже комбиновани тест ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу;
- На испит из математике ученици треба да понесу ђачку књижицу са овереном фотографијом и уписаним идентификационим бројем ученика, графитну оловку, плаву хемијску оловку, гумицу, лењир, тругао и шестар;
- Ученици се распоређују у просторије у којима се полаже испит према унапред утврђеним списковима ученика који су истакнути на огласној табли или на другом видном месту у школи, тако да редни број ученика на Јединственом списку ученика одговара редном броју клупе у којој ће ученик седети;
- Ученик решава тест према упутствима датим од стране дежурних наставника и према упутству за израду теста које је штампано на самом тесту;
- Препоручљиво је да ученици одговоре прво да пишу графитном оловком (што није обавезно), а тек на крају плавом хемијском оловком. Ово је важно јер се одговори написани графитном оловком, као ни преправљани одговори написани хемијском оловком, неће признавати при бодовању;
- На завршном испиту није дозвољено коришћење мобилних телефона, дигитрона, бележака, папира, нити других материјала који не спадају у прописан прибор за испит. Ученици су дужни да на за то предвиђено место одложе своје торбе, искључене мобилне телефоне, дигитроне и друга техничка помагала, пернице, белешке, папире, храну и сл, осим воде/освежавајућег напитка;
- На испиту није дозвољено преписивање, разговор међу ученицима ни ометање других ученика. Ученици ће бити удаљени са испита уколико не поштују прописану процедуру на испиту и упутства дата од стране дежурних наставника. Ученик који буде удаљен са теста ће добити нула бодова на том тесту;
- Ученик који је удаљен са теста у следећем року полаже тест са кога је удаљен;
- Ученицима није дозвољено да напуштају просторију у којој се полаже испит пре 9:45 часова и у периоду од 10:45 до 11:00 часова;
- Када ученици заврше са израдом теста, треба да позову дежурног наставника подизањем руке и да након предаје теста напусте простор тако да не ремете рад других ученика;
- После објављивања привремених резултата ученици имају право увида у свој тест, a заједно са родитељем, односно или старатељем и право приговора школској комисији уколико сматрају да су оштећени.
У провери резултата за појединачним тестовима на завршном испиту ученици треба да имају јасну и прецизну информацију о начину приказивања резултата на тестовима и начину бодовања.
На основу Правилника о изменама правилника о програму завршног испита у основном образовању и васпитању("Службени гласник РС – Просветни гласник", број 12/14) у коме је утврђен удео појединачних тестова у укупом броју бодова на завршном испиту, који износи 30 бодова, ученик може да оствари из српског, односно матерњег језика највише 10 бодова, из математике највише 10 бодова и на комбинованом тесту највише 10 бодова.
На сваком појединачном тесту ученик решава 20 задатака.
Бодови које је ученик остварио израчунавају се тако што се резултат на тесту множи коефицијентом 0,5 (тј. резултат на тесту подели се са 2).
То значи да ће ученик који, на пример, има резултат 17 на једном од три теста остварити 8,5 бодова на том тесту. Ради прецизног увида у постигнућа током и на крају испита, сваки ученик ће имати увид у два податка – резултат на тесту и број бодова на тесту, тј. прерачунат резултат на тесту.
Republičko takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 3235
Kao i svake godine, u Tršiću je organizovano Republičko takmičenje iz srpskog jezika i jezičke kulture. Suboticu su predstavljali učenici sedmog i osmog razreda koji su na Okružnom takmičenju osvojili prvo, drugo ili treće mesto. Našu školu predstavljala je Mila Škorić, učenica sedmog razreda, koja je osvojila 1. mesto na ovogodišnjem Opštinskom takmičenju i 2. mesto na Okružnom, čime se plasirala na Republičko takmičenje. Podružnica za srpski jezik „Sava Mrkalj“ obezbedila je uslove za odlazak u Tršić, pa je Mila, u pratnji nastavnice srpskog jezika Sanje Mormer, kao i u društvu ostalih takmičara i njihovih mentora, 28. maja 2016. posetila Tršić i učestovala na takmičenju. Osvojivši 17 od mogućih 20 bodova, Mila je pokazala svoje znanje, trud i talenat i zauzela visoko 3. MESTO.
Čestitamo na osvojenom mestu i postignutom uspehu!
28.05.2016.
- Details
- Written by Administrator
- Hits: 3627
U našoj školi su se u subotu 28.05. u okviru radne (nenastavne) subote održale različite aktivnosti kojima su učenici prisustvovali po slobodnoj volji i želji.
Radionice su bile podeljene u grupe:
- Naučno – istraživačke aktivnosti
- Sportsko – rekreativne aktivnosti
- Umetničko – kreativne aktivnosti
- Duhovne aktivnosti
Nastavnici prirodnih i društvenih nauka su pripremili veoma zanimljive aktivnosti iz hemije, matematike, biologije, hemije, geografije, istorije. Učenici su imali prilike da posmatraju oglede iz hemije, učestvuju u kvizu iz biologije, aktiviraju svoj intelekt u matematičkim i logičkim društvenim igrama, obilaze centar grada u „Vremeplovu kroz Suboticu“, posete Vidikovac, zatim da izraze svoju kreativnost u pravljenju mozaika od plastičnih čepova sa nastavnicama tehničkog i likovnog obrazovanja, igraju stoni tenis, basket, odbojku….
Najmlađi učenici su sa svojim učiteljima organizovali sportske igre u Dudovoj šumi i na Prozivci.
Sve u svemu jedan lepo proveden dan!
Iskolánkban 2015.05.28-án, a munkaszombat keretén belül a gyerekek különböző aktivitásokon vehettek részt, négy terület közül válaszhattak érdeklődésük szerint:
-Tudományos és kutatói műhelymunkák
-Sport és rekreációs tevékenységek
-Művészi és alkotói önkifejezés lehetősége
-Lelkiségi foglalkozások
A természettudományok területén izgalmas foglalkozások álltak a tanulók rendelkezésére: kémiai kísérleteket láthattak, biológiából kvízjátékban tehették próbára a tudásukat, valamint matematikai és logikai társasjátékokban mérhették össze elméjüket. Hittantanáraik rajzfilmmel és játékos foglalkozásokkal várták a tanulókat. Ezen kívül alkalmuk nyílt egy szabadkai "időutazáson" részt venni, tanáraik vezetésével megtekintették a város történemi és kulturális nevezetességeit, a Városháza kilátójából pedig gyönyörködhettek a környék panorámájában. Foglalkozhattak még alkotói munkával is, hiszen az iskolaudvar falán egy virágmozaikot raktak ki kupakokból. A sportok kedvelői pedig kosárlabdáztak, röplabdáztak, pingpongoztak.
Alsós diákjaink tanítóikkal a Sétaerdőben, valamint a Prozivka lakótelep terein játékos sportaktivitásokon vettek részt.
Mindent összegezve egy sokszínű, rendhagyó napot töltöttünk el együtt!